Thursday, July 12, 2007

Hej på er!
Så var man då hemma igen från Gruppchefskursen i Halmstad.
Det har varit jätteintressant och lärorikt,trots det kassa väder som varit,10 dagar i "regnets tecken".
Men jag måste säga att vi var ett gott gäng med ett gott humör,instruktörerna vi hade var ju bara så bra,2 Kaptener samt 1 Fänrik gjorde ett kanonjobb med oss.
Slutklämmen satte vi med en 27 timmar långt moment som gick i ett utan sömn,snacka om att man var mör i det sista med en march på 1,6 mil men att jag snart skulle få träffa familjen gjorde det lite lättare.
Efter vården fick jag då äntligen träffa de mina som hyrt stuga på området och det var underbart att få träffa dem igen,på kvällen hade vi vår avslutningsfest och givetvis var familjen med på den,gott att ha dem med.
Jag har fått många nya vänner och vill tacka er för en kanon vistelse på Tylebäck,och Olle.....visst blir det fler kurser i framtiden.
Må väl och på återseende.

1 comment:

Anonymous said...

Ja då det var en väldigt lång vecka för oss här hemma så det kändes extra skönt att veta att vi skulle åka upp till dig och det var underbart att få träffa dig igen men nästa gång följer vi med hela veckan........
puss på dig