Sunday, June 24, 2007

Sådärja,nu var Midsommar´n avklarad.
Blev ju bara hur bra som helst,kan villigt erkänna att det var bland det roligaste jag haft,blev ju till och med lite dans,och ni som känner mig vet ju att det ABSOLUT inte hör till vanligheterna.
Barnen hade jättekul åxå,vi såg dom knappt när vi satt vid kollen men hittade dem nere vid festplatsen,skönt för dem att bara kunna springa runt.
Vi var ett riktigt glatt gäng iallafall,tack ska ni ha för en KANONKVÄLL!!!!!
Vi har nog startat en tradition bland vår släkt & våra vänner verkar det som;-).
På återseende..........

1 comment:

Anonymous said...

Ja jag måste hålla med dig om att det blev en lyckad dag.
Det bästa på hela den dagen var ju att jag fick dig till att dansa underbart......... så nu kommer du inte undan mera älskling :)
Det blir nog som du säger en ny tradition men det blir bara roligt.
Många pussar från mig