Thursday, May 8, 2008

Hej gott folk!
Så här några månader senare har det äntligen hänt,min fru Linda har tagit sitt KÖRKORT!!!!!
Helt otroligt faktiskt,hon e kanon duktig.(GOTT JOBBAT ÄLSKLING)
Sedan har vi varit uppe i stugan i Småland med Olle & Sanna supertrevligt var det.(Thanx)
Det har givetvis varit en hel del militärt åxå,var iväg förra helgen med grabbarna,nice som vanligt.
Har även hittat en del av det motiv till min tatuering som kommer att pryda min högerarm till sensommaren,mer om detta vid ett senare tillfälle.

Nu skall det inte dröja så länge tills nästa skrivelse.
Ha det bra tills dess,på återseende.

Lasseter out.

2 comments:

Sannas vrå said...

Tack själv min vän!! Supertrevligt har det varit.
Ja din fru/min vän har varit rent ut sagt skitduktig!!

kram Sanna

Anonymous said...

Tack så hemskt mycket honey nu har jag än väldans mycke körningar att ta igen va ; )
Det känns iallafall skönt att äntligen vara klar.
puss på dig,älskar dig/Frugan